3 Eylül 2012 Pazartesi

ANSİKLOPEDİMİN POLYANNA CEPHESİ


 Verdiğim o büyük aradan sonra tekrar yazmak biraz garip gelse de yazmaya çalışacagım..Saçmalasam bile.Biliyorum ki yazdıkça açılacagım.Farklı olsun istiyorum çok fazla özelimden bahsetmeden hakkımda bulmaca çözdürmek istiyorum :)
Her neyse güncecim şu yaz okulunda arta kalan minnacık tatilimde hiçbir şey yapmıyorum.Evdeyim, daha çok odamda..Ya ayna karşısındayım ya cok okumak istediğim kitaplarımın karşısında ya da sevdiğim blogerların sayfasındayım..

 Uyuyorum uyuyorum uykumu alamıyorum.. Doyumsuzum sanırım..Sadece uyku konusunda degil her konuda biraz öyleyim sanırım.Doyumsuzluk biraz acımasız bir ifade aslında tek hissettiğim tutku..Ben tutkularımla yaşayan biriyim ve çok hayal kuruyorum.Uyumadan önce ya da boş kaldığım her fırsatta beynimin bana sergilediği o hayal filmlerini izlemekten bunalıyorum bazen.Dur,sus dinlenmek istiyorum desemde benim yaramaz beynim ve bilinç altım elele verip halay cekmeye devam ediyor..

Hayal kurmak zihnimizi geliştiriyormus ama ben bazen öyle kapıldığımı hissediyorum ki içinde oldugum zaman ve mekandan soyutlanıyorum ve esas problemlerim havada kalıyor,çözümsüzce.. Neden mi çünkü hayal dünyamdan baktığımda onların hiçbirini göremiyorum..Tıpkı lensim gözlerime batıp çıkarmak zorunda oldugumda masamın üstündeki lens kutumu göremeyip %10 kör oldugumu farketmek gibi..Lens varken sorunum yok gibi ama çıkarmak zorunda oldugumda 'sen bu poşetten naylondan baktığın dünyayı naylondan görüyorsun kızım!' diyorum kendime..Poşet görüntünün ardındayken göremediğimi unutuyorum,sanki herşey çok mükemmelmiş gibi geliyor..Hayal dünyasından gerçeklere döndüğüm o kısacık vakitler beni korkutuyor..
Her nekadar beni tanıyanlar çok realistsin deselerde aslında benim hayattaki tek rolüm Polyanna..


1 yorum:

Dilekce.. dedi ki...

Merhaba, bu hayal kurma konusunda sana rakip biri varsa o da benimdir heralde.. Aynen bahsettiğin gibiyim, her boşlukta tatlı hülyalara dalıyorum, bazen de yoruluyorum tabii.. Rabbim hep iyiliklerle karşılaştırsın bizi inşallah..