11 Eylül 2012 Salı

KENDİME BAKMAM ZAAF DEĞİL YAŞAM FELSEFEMDİR :) Tamam be itiraf ediyorum kozmetik benim zaafım :D


Şu minnacık tatilimi nasıl degerlendirsem diye düşünürken  yazamıyorum pek :) Ehehe :) 3 yıllık üniversiteli hatun olaraktan yılda 4ay tatile alışmış bünyemiz.Ama gelin görün ki bu yıl yaz okulu denen meret yüzünden sadece 1 ay tatil yapmış olcam :/ ayın 24'ü sen hiç gelme otur oturdugun yerde! Ağzını burnanı kırarım desemde  yuvarlana yuvarlana gidiyoruz 24üne doğru.. ;)

Bu hatun kişi insanlarla uğraşmayı bırakmıştır efenim :) Eee peki napar bu kız? Bu kız bugünlerde kendiyle hayli uğraşır, yüz yıkama jelleri,losyonlar, maskeler, duş jelleriyle kafayı fena bozmuştur :) Koca bir yaz ordan oraya koşturayım aman staj,ödev,sunum, portfolyo, bi daha sunum, bi daha sunum derkeeeen  kendime bakamadım :/ Lekelenmeye ve soyulmaya fazlasıyla müsait  benim cildim. Neyse efenim sonuçta kozmetik bloğu değilim ama içimden geldi yazcam banane :))

Kız kısmı kendi bakmalıdır bi kere!Kim demiş beni begenen böyle begensin! Peeh! Anam ben o siyah noktaları kendimde görünce bile gıcık oluyorum kendime bi de el gözünde ne oldugumu hiiç konuşmayalım :D Hem çağımızın hastalığı olan dedikodu, çekememezlik gibi kötü huylarla boğulup insanlarla uğraşcagınıza biraz kendimizle uğraşalım. Güzeleşelim anacım gözüm gönlümüz bayram etsin değil mi?En baştan cildimizi temiz tutalım,mümkünse sabah akşam yıkayalım sonra gelsin tonik,nemlendirici :) haftada 2 kere banyo sonrası maske ohh :) ha tabi ki 5 vakit abdest suyu bunlara bedel onu unutmamak lazım ;) Üstelik çift etkili hem kalbinizi hem şeklinizi güzelleşetiren bu nimeti unutmayalım elbette..

Tatildeyken sadece şeklimizi değil kalbimizi zihnimizi de temizleyip güzel kitaplar ediniyoruz. Ben şuan elimdeki kitapları bitirme telaşındayım  :) Ama yine de eger 'ben okudum bak çok begendim sen de oku kız ansiklooo! :))' derseniz itinayla okunur efenim ;)

not 1: şu sıralar kore kozmetiğine taktım :) acil kore gezisi şart! hep kendileri güzelleşmiş ya hu bi iki buraya da gönderseler ya off off! :/ ( watsons pure beauty breahtening serisine başladım hadi bakalım :) bütün seriyi almak öğrenci bütcemi şöyle bir sallasa da kız kısmı bu  naparsın :)

not 2:O çift etkili abdest suyundan kendimi çoğu kez mahrum ediyorum itiraf ediyorum..Allahım yardım et yakışmıyor yakışmıyor.. Teravihe gittiğimde her bir kelimesini anladıgımdan biliyorum ki imtihanım farklı olcak.. beri evet büyük bir yük var anlıyorum ama sindiremiyorum galiba.. duaduaduaduaduaduaduaduaduaduaduaduaduaduaduaduaduaduadua.. :/

çirkinolabilirsinizamasivilceyesiyahnoktayahayır! :*




Hiç yorum yok: