28 Eylül 2012 Cuma

ANILAR..


Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama bana bir yerleri hatırlattığı için dinlemediğim müzikler var ya da gitmediğim yerler..

İzmir asla gitmek istemiyorum en sevdiklerim oraya gidince adeta mutasyona ugradı. Ve biliyorum büyük konuştum bir gün oraya yolum düşecek ve hatta orada yaşamak zorunda kalacağım..

Kitap hediye edilmesine bayılırım fakat sonra o kitabı hediye biri beni öyle kırdı ki, bana hediye edilen o kitabı ödünç verdiğim bir başka arkadaştan istemedim,o da bana iade etmeyi unuttu. Çünkü onu hediye edeni hatırlamak istemiyorum onu hatırlacak şeyler uzak olsun benden. Yokda ödünç verdiğim kitabı almasını bilirdim ben! :D

Bir park var, yine kalbimi gördükçe sıkıştıran..Hergün önünden geçmek zorunda olduğum, hep aklıma gelen kötü anılar..

Durak var sonra :/ Sonra bir sokak var gittiğim dersanelerden birine ait..Oradan her gectiğimde yine o sınav stresi ne olcam ben ya diye dolandığım ergen ruhum içime geri giriyor sanki..

Takılıp kalırım ben, geçmişin pençesinden kurtaramıyorum kendimi..Bundandır uzaklaşmalarım..Hiç haketmediği halde hayatımdan çıkardıklarım ya da çoktan çıkması gerekip de aklımın başına gelmesiylle defolmaları bundandır işte..

Düşünüyorum.. Ne İzmir'in ne kitabın ne o parkın ne o sokağın ne o insanların suçu yok...  Suç diye bişey de yok aslında. Sorun eşyalara,mekanlara yüklediğim anlamalardan sıyrılamam..

İlacı ne mi bilmem..

Yine uzaklaşmak..

Çook uzaklara..

Dünyada iyi anısı kalan yerlere doğru..

evet deliyim!


Hiç yorum yok: