26 Eylül 2012 Çarşamba

uyuma millet!


Aman Allahım ne kadar sessiz burası yaa!
Çok sıkıcı, iğrenç pis.. :( Sanki ilk heyecanı yok.. Ben bu yeni blog işini sevmedim sevemedim..
Ama ne demiş bizim ginger star tarkan sev beniiii demiş, sevecegiz artık burayı da napalım..

Ayhh çok mesgulüm şu aralar acayip şeyler oluyor. Yok anacım sevgili nişanlı meseleleri değil :) Henüz onları düşünmek lüks,yasak,cıks! :D

Öğretmenlik ömrümün ilk deneyimini yaşayacagım sanırııım :) Baştan anlatmak gerekirse bugün çook eski bir hocamın yanına gittim. Beni epeydir davet etmişti,dün facede konuştum tekrar yine gel dedi peki dedim büyüklerimizi kırmak olmaz! Şimdi bu hocamla aramda epey ortak nokta var. Öyle bildiğiniz hocalardan değil, ben bildim bileli çok okur çok bilir, hala öyle maşaalllah..Artık öğretmen değil epey yüksek bir mevkide işi var. İşini burda tabiki söylemicem :)) Gittim çalıştığı yere waww! budur dedim!

Kapıda güvenlikler sordu hemen hoşgeldiniz buyrun dedim ben X hocama geldim. Peki hanımefendi asansöre binin 2kat..... teşekkür ettim ve cıktım asansörle. Hızlı yürümekten olacakki pembiş pembiş olmuş yanaklarım, sabah sürdüğüm allıkla bir alakası yok lütfen ;) Gectim hocam yerinde yoktu bekleme salonunda bekledim 5dk kadar geldi. Konuştuk epey, benimle aynı kurumda çalışmak istiyor hatta istediğim bir staj proğramında sanırım yardımcı olcak. En sevdiğim yanı da ben artık öğretmen değilim deyip arkasına yaslanan hocalardan değil! Nezaman bir durum olsa biliyorum ki çok yardım eder. Üstelik dersane hocamdı.Bana güzel kitaplar önerdi,hatta ödünçç verdi.

Ve benim ona özel ders vermemi istiyor!! :D Aslında hem sevindim hem tedirginim :/ Çünkü henüz 3.sınıfım,baslangıc ve orta seviyeye rahatlıkla anlatabilirim,okulda ne de olsa 4 yıldır yoğun bir proğram gördük. Fakat çok tecrübesizim. Plan yapmam lazım,basit anlatmalıyım çünkü başlangıç fakat ben cok öğreten bir öğretmen olcam galiba :) yok yok seviyeye göre hareket etmek şart bunun içinde çook çalışıp acilen plan yapmalıyım. 2 haftam var hocam yurtdışından gelince başlıyoruz hemen :) Hayırlısı diyorum artık.. Hayallerim gibi bi yerde ders verecegim o kurumun en yetkilisine benim hocam dediğim artık bana hocam diyor :)) Ahh be hayat ne garipsin..

Gec olmuştu izin isteyip kalktım, evime geldim..

Buaralar kafam çok yoğun.. 3.sınıfım ve alanımda bu yıl çokk ilerlemek istiyorum..katılmak istediğim stajlar var... ve ilk öğrencim.. :)

konuşmak istediğim şeyler var doldu taştı..
telefonumdan artık bloğa giremiyorum bu kötü oldu işte..
ne yeni bloğa ne de yeni blogger yüzüne alışmış değilm..
yenilikleri sevmiyorum sevemiyorum :/ Ahh Tarkan ahh '' sen razıyım sev beni'' dedikçe benden sana gelsin sevemedim ayrılığı :DD ahaha kafam güzel yaa yorgunluktan kulaklarım çınlıyor feci sacmaladım uyusam iyi olcak uyudu u umm uyuduuum sanki.. :*

Hiç yorum yok: