28 Ağustos 2012 Salı

YERE DÜŞTÜĞÜNDE İLK GÜLEN SEN OL!! :)


1 aydır uzaklardayım. Sebebi çok yoğun olmam vb şeylerdi. Staj,yaz okulu, ramazan, sıcaklar derken bu yaz benim için verimli oldugu kadar çok yorucu geçti. Meşgul olmaktan şikayetçi değilim ama defalarca ödev yaptırıp begenmeyen hocalardan şikayetçiyim. 1 ödevi 5 kere ve 1 sunumu 2 kere bastan sona hazırlamak zorunda kaldım.  Aynı ödevi 5 kere yaptıran sevgili hocamız kadar sabırlı titiz birini daha görmedim. Allah eşine sabır versin. Ama hocanın hakkını yemeyelim okuldaki en iyi eğitim hocalarından biri bence. Artık kendimi tam anlamıyla öğretmenmiş gibi hissediyorum :)) Arda arda alınan eğitim derslerinden sonra aksi bir durum düşünülemezdi zaten.

Peki sunumu neden 2 kez hazırlamak zorunda kaldığım sorusuna gelecek olursak o kaderin acı bir cilvesiydi :( Sunumları dagıtan başkan bozuntusu yalaka kız , alın bu konu size kaldı dedi ve bir konu verdi uzaktan söyledi konuyu. Neyse tamam dedik ben ve 2 beraber ne zaman hazırlarız slaytı derken düşündük ortak bir gün bulamadık malesef :( Hatunun birisi nişanlı, nişanlısına ailece ziyaret gidecekmiş, diğer günler de uymuyor malum yaz okulu hayatın ileri tuşuna basılmış hali resmen! 1 haftada 4 sunum 2 proje yaptık hal böyle olunca ortak bir boşa zaman bulup grup ödevini yapmak ne kadar zor tahmin edersiniz. Neyse dedik o kızı nişanlısına yolcu ettik. Kaldık mı bir başımıza?! Ben ve hiç samimi olmadığım acayip bir kız:(  Başladık sunum hazırlamaya ama o da ne sevgilisi de yanımıza geldi bunlar bayagı samimiler ama rahaztsız oldum ben, belli etmedim. Şükür sunum tamamdı ve ilk hafta biz anlatacaktık. O gün geldi, bizden önceki gruplar anlattı.Ardından hoca ara verdi dısarı cıktım biraz hava almak için yanımda grup arkadaslarım da vardı sunum güzel gecer insallah diye dua ediyoruz falan.Neyse sonra sınıfa döndüm ve o an dünya başıma yıkıldı, yer yerinden oynadı sanki :( Hani derler ya başımdan aşağı kaynar su döküldü o deyimin her zerresini iliklerime kadar hissettim desem yeridir..... Başkan bozuntusu aptal kız, aynı koyu 2 gruba vermiş! Akıllı tahtada bizim hazırlandığımız konu var :(( Ama ben cok hazırlanmıstım demeye kalmadan hoca girdi ve cocuk basladı bizim olan ama aslında olmayan konumuzu anlatmaya.. Cocugun her bir cümlesi içime oturdu..Sevgilisini baska dillerde duyan ergen gibi yüregim dağlandı, bir uzun hava tutturdum içimden :( :D Çocuk anlattı ben içimden uzun havaya devam,sinirlerim bozuldu çünkü hakılıyım 1 haftadır doğru düzgün tanımadıgım insanları toplamaya calışığ sunum hazırlamışım onca emek boşa gitti. Hemen başkan bozuntusuna seslendim '' O listeyi cabuk buraya gönder!'' Liste elden ele elime geldi baktım ve kız bize konumuzu yalnıs söylemiş.O an sınıfta uçan tekmeyle uçmak istedim de neyse ki etek giymiştim o dua etsin. Ben tabi şoktayım sinirliyim derken tam listeyi uzattım oturacaktım ki yere cakıldım :( Sıralar katlamalı ve ben nrmalde o blogda ders görmediğimden dolayı alışık değilim sırayı acıp oturmaya. Sırayı açmadan otururken yere çakıldım ve sınıfın yarısı gördü rezilliğimi :( Uff deli oldum zaten konum güme gitmiş o arkamda gülen aptal çocuga bir tabe yapıştırcaktım da neyse güldüm bende kendime kalktım :( :)) Kalkerken hoca sordu '' Ne oldu orda bişey oldu' diye. 'hocam yok bişey siz devam edin'dedim :D Çok rezilim biliyorum ama dengem şaştı napim :D
Hoca sıradaki grup gelsin dedi. Dını nımmmm! Grup arkadaşlarım durumu anlattı hocam biz hazırlandık fakat baskan yanlış konuyu söyledi bize, isterseniz anlatalım ya da yeni konu verin haftaya biz anlatalım dedi :( Adam agresif sert,bir anı bir anına tutmayan biri Allahım ya kabul etmezse vize notu sadece bu sunum olan dersten kalırız :( Neyse hoca tamam dedi ve listede esas konunuza hazırlanın haftaya ilk sizi dinlicem dedi.. Bir taraftan tekrar o kızları nasıl toplucam diye düşünürken bir taraftan sevindim ki bizi iptal edebilir ve vizesi 0 olan dersten kalmız kacınılmaz olurdu.

Sonra hoca sakayla karısık gruplara isim veriyordu. Bizim gruba ters düzen grubu dedi :)) Ben de atladım yok hocam bizim grup ols aolsa ters düşen grubu olurdu dedim :D Siz ne oldugunu sordunuz ya bana ders esnasında, ben tahtada kendi konumuzu görünce şok oldum ve listeyi gördüğümde o şokla düştüm tam kalkerken siz gördünüz dedim :) Ve hiç gülmeyen bir hocamızı şapşallığımla güldürmüş oldum :)

Ertesi hafta sunumu yaptık ve sunumdan 90 aldık :) Şimdi harf notumu bekliyorum :) Kısacası hiç unutamayacagım enteresan anılarım oldu yaz okulunda :)

3 yorum:

deeptone dedi ki...

yaşarken zor olmuştur ama böle zaman geçince anlatınca çok komik değil mi.
:)

Bak Bu Harika dedi ki...

Yaz okulu güzeldi ya çok severdm ben. Okul bitti ama en çok yaz okulu dönemlerimi özlüyorum. Yüksek puan içinde tebrik ederim zahmetli olmuş ama değmiş.

Nil'in Melikesi dedi ki...

deeptone: kesinlikle :)
follow me:yaz okulunu özlemek mi?! :)) cok zordu ama sıcakta ders calışmak :) ama sınıf arkadaslarımla aynı sınıfta olmamak işte bu yönü harika :) ama neyse yine okul acılcak..
cok şükür emeğim degddi ama 1 dersten kaldım..