24 Ağustos 2012 Cuma

YEPYENİ BİR PENCEREDEN MERHABA! :)

Çok yakınım size...Belki de çok uzak..
Belki okudugunuz bildiginiz biriyim ya da yeniden tanıyacagınız eski bir bloger ya da yeni yetme de olabilir..
Hiç önemi yok elbette...Hoş olmayan sebeblerden ötürü uzak kaldım ve yazmaya susadım adeta!
Yepyeni bir pencereyle yeniden bakmaya çalışacagım.
Markalaşma, kadrolaşma, ötekileşmelerden uzak yalnızca aklıma eseni yazmak istiyorum.
Amacın gezmek tozmak, ne marka nasıl giyiniyor moda mı derdinse, hiç yorulma tatlım :)
Gezersem ruhum için, giyinirsem edebim için..

Şimdi yeniden bulacagım sevdiğim blogerları :)
Yeni fikirlerim var kendimi geliştiren yazılar yazmak istiyorum. Araştırıp öğrenip yazmak istiyorum. Ama tabi ki yine anlık yazılarım olacak elbette :)

Suya yazı yazmak derlerdi ya önceden bence bloğa yazmak aynı şey..
Evrene atıyorum cümlelerimi, şeklimi cinsimi bilmeyenlere, yazıyorum akıbeti belirsiz bloğuma hoşçakal dememe ümidiyle............

11 yorum:

men de boor dedi ki...

o zaman yeniden ve yepyeni bir hoşgeldin diyorum, hayırlı olsun :)

ansiklo pedia dedi ki...

tesekkeür ederim mendebur hoşbuldum :))

** ZEL ** dedi ki...

Hoşgeldin :))

deeptone dedi ki...

peki o zaman tamam.
:)

ansiklo pedia dedi ki...

zel: hoşbuldum tesekkür ederim :)

deeptone: kı tımam peki görüşürüz :DD

Dilekce.. dedi ki...

Hımmmm, acaba önceden tanıdığım biri miydin diye çok merak ediyorum ama sonra diyorum ki boşver, nasılsa burda yeniden tanışacağız.. Bu yüzden hoş geldin diyorum, yazmayı bırakma..

Melodram dedi ki...

Ya sen var ya beni dumura uğrattın şu an! İnsan bi haber vermez mi ya :(

Neyse, yeni penceren hayırlı olsun canım :)
Umarım buraya yazacak çok güzel, mutlu, huzurlu günlerin olur ve biz de keyifle okuruz seni.:)

ansiklo pedia dedi ki...

HMM acaba hangisi :)

ansiklo pedia dedi ki...

melodram:ahaaha:)) kuzum benim ya ne bileyim utandım galiba al bu benim yeni bloğum beni takip et falan utanırım kii :)) nasıl olsa bulursun diye düşündüm :) Bu arada galiba beni bi sen merak ettin teşşekkür ederim ne kadar duygulandım :)

blogerlar senden sorulur valla bu magazin işi çok eğlenceli olmuş valla :)

dileklerin için amin amin amin diyorumm :D

Melodram dedi ki...

Vardır merak eden bebeğim, ama ulaşamamışlardır onlarda :) Ayyy ben yeni başlangıçları çok seviyorum ya umarım burası da senin için çok güzel olur :)))

Magazini sevdin mi? :D
Valla öyle gece uyuyamayınca saçmalayayım demiştim bu çıktı ortaya.:D

ansiklo pedia dedi ki...

melodram :) hımm öyle mi diyorsun? o halde ben nasıl ulaşcam ki onlara? :) ne yapmak lazım acaba..

İnşaallah güzel başlangıç olur güzel mutlu şeyler paylaşırım ama hayat bu fazla mutluluk melankolik bünyeme zarar :D

Magazin bis'in de dediği gibi tutmuş valla :) baksana herkes bişey demiş bi sürü yorum gördüm harika bir fikir olmuş :) tebrik ederim ;)o zaman hep sacmala sen!