26 Mart 2015 Perşembe

UZUN ARADAN SONRA

Atanamadıgım için evlendiğim için sözlendiğim için blog yazmadığımı söyleyenler oluyormuş :))
Ben burda kendim yazmadan bunca çıkarım yorum dedikodu acaba nerenizden peydah oluyor diye sormak istiyorum.

Çokkk uzun zamandan beri yazmıyorum çünkü ben artık öğrenci değilim,fazlasıyla meşgulüm hep istediğim gibi bir Anadolu şehrine eylülde atandım :) Çok dua ettiğim, ömrüme ışık olacaklar dediğim pırıl pırıl öğrencilerime kavuştum :)hamdolsun... umarım gerçekten iyi bir öğretmen olabiliyorumdur onlara...

okadar okul okusanız bile okumak ile işi icra etmek çook başkaymış. bir sürü hatalar yaptım en basitinden sınıf defteri doldurmak,sınav hazırlamak vs... çok güzel anılar biriktiriyorum her gün... öğretmen değilim sadece onlarla ben de öğreniyorum... mesela sabrıöğrendim..  sonra bir güne ne kadar çook işin sıgabilecegini vaktin bereketini öğrendim..

ben aslında bu yazıyı böyle planlamıyordum. kac kere niyetlendim güzel bir 'atandım' yazısı yazayım diye ama nasip böyleymiş bu güneymiş :)

Şimdi Anadolunun bir köşesinde öğrencilerine ışık olmaya çalışan bir öğretmenim.
burda yeni bir hayat kurdum onlarca insanla tanıştım.
Bir evim var yalnız  yaşadığım..



bir gün inşallah en baştan anlatacağım eylülden beri neler oldu nerelerdeydim :)
bir sonraki yazım ne zamana olur bilemiyorum ama Allaha emanet olun dualarınızı esirgemeyin..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

aaa çok güzel hayırlı olsun daim ol inş geleceğe güzel güzel insanlar yetiştir inş arkadaşım

MERVE dedi ki...

ah ah :) atanamayan bir öğretmen olarak imrenerek okudum yazını.. keyfini çıkar işinin..