19 Mart 2013 Salı

ŞiMDİLERDE aŞK


Sevmek illa ki bagırmak mıdır....? Göstermek midir bunu...?



Yok ben valla inancımı yitirdim bu konu da böyle olsun istemezdim.. Ama öyle artık! :( Ben çok kitap okudum ergenlik zamanımda öyle arabesk şarkılarla içimi bayarak değil de hep odama kapanıp saatlerce kitap okuyarak büyüdüm ben.Okudum ve okuduklarıma da hep inandım.. En çok da sahih aşk anlatılıyordu.Her filmde ve her kitapta olduğu gibi.. Aşktan uzaktım,reddettim ama okudum ne olduğunu ..
Ortaokuldaki türkçe öğretmenim bile bana kaçmamamı söyledi, ki kendisi esasen okuldaki bütün yeni ergenleri bu konuda zaptetmek için ugrasan biri. Lakin inandığı biri için beni yüreklendirmeye çalıştı ama nafile istemedim,küçüktüm,

aŞk sadece kitaplarda güzeldi.. ben ise çooook küçüktüm henüz..
Zaman gecti az biraz büyüdük işte o kaçtığım sey gölgem gibi peşimden gelmesi beni hep tedirgin etti. Muhafazakar bir ailede bilinçli kız için bu gölgeyi hissetmek bile katlanılamazdı..

Böyleydi işte aŞk..
Şimdilerde aşk ;elindeki kitapları çirkefçe sevdiğinin suratına atılmadan aŞık olduğun gösterilemezmiş meger!!! Dokunmadan olmazmış meger!!! Dünya aleme duyurmadan da olmazmış.. Bir de şunu duydum bugün ,evlenme niyetiyle olan görüşmeler nikah hükmü görürmüş bak sen?! 
--- sevgiliyiz biz çok ciddiyiz 3 yıldır beraberiz
---hmm,iyi
---bak bu da yüzügümüz ;)
----yüzük mü? siz de mi? aa dogru ya evlenme niyetinde olan beraberlikler hükmen nikahlı kabul edilirmiş Allah kattında !

ne demeli bilmiyorum... minereyi çalan kılıfını hazırlıyor ama neden kılıf din, inanç yönünde yapılır ki..Bir bu mesele degil baska meclisde de bu yukarıda bahsettiğim konuyu savunuyordu sözde hoca hanım..


Şimdilerde böyleymiş...
Ben onu istemiyorum o zaman o sadece kitaplarda güzeldi..
Çalıkuşu'nda..Livia'da.. Mahşer'de.. Eylül'de.... Moona'da...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

aşk kitaplarda daha güzel de bazen acaba o kitaplar mı zehirledi beni diye de düşünmüyor değilim :)

o eylüle de 3 defa başlayıp ta her defasında yarım bıraktım bitiremedim ya içime dert oldu. o kitabı bitirebilenler bana insanüstü bi varlıkmış gibi geliyor, gıpta ediyorum onlara. ayrıca psikolojik romanların bana göre olmadığını bu romanla anladım :)

Adsız dedi ki...

Haklısın aşk sadece kitaplarda güzel.. :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

içsel bir dönüşüm yaşadığını düşünüyorum yıllardır seni takip eden biri olarak...
yazdıkların o kadar derinleşti ki....

Nil'in Melikesi dedi ki...

men de boor: haklısın o kitaplar bilinçaltımızı öyle etkiliyor ki gercek hayatta ki sözde sevdaları kabullenemiyor ruhumuz.. Eylül güzeldir ya niye okuyamadın ki ben sevmiştim :) ama benmde bitiremediğim bikac kitabım var öyle olmayınca olmuyor :))

Şairin defteri: yaşaması sıkıntı ;)

Nabrut: İçsel dönüşüm mü? hmm ilginç bir yorum.. düşündüm hak verdim sayende kendimdeki değişikiği gördüm, değişen bişeyler var ama isimlendirememiştim :) Net cümleler her zaman tercihimdir ama büyüdükçe bunun tehlikeli oldugunu ve gizemli ucu acık yasamanın daha cezbedici olduguna karar verdim sanırım.Kastettiğin bunun gibi bişey miydi acaba? Aslında acıkca yazmak istedgiğim cok sey var ama buraya cok fazla özel yazmak istemiyorum genel cümlelerle hissettiklerimi yazmak daha güven veriyor bana..