10 Mart 2013 Pazar

GERÇEKLEŞİRSE NE ALA AMA OLMAZSA DA MUALLA :))



1 ya da 2 yıl gec doğsaydım keske..Doğum tarihim bile kıyıda köşede..30 aralık! Ne yani 89desem degil 90 desem değil.. 89desem 1yıl büyütmüş olsam 90 desem aa!yaşını mı küçültüyorsun..

Piyano çalabilseydim evimde piyanom en başköşede pencere kenarında olsa..

Kalabalık yapan değil esas oyuncu olsaydım..

Heveslediğim seyler kursagımda kalmasa..

Uyandığımda saçlarım karışmasa,çarşafım bozulmasa ha bir de gülerek uyanabilsem en önemlisi ayılabilsem..

Babamdan kocaman bir kütüphane kalsaydı ya bana?Sararmış eski kitapları koklasa koklasam..

Sadece izlediği filmi begenen, okudugu kitaba bayılan değil birebir yasayan adam olsa hayatımda...


Bu arada Nil'in Melikesi oldum ben :)
































































































Hiç yorum yok: