27 Mart 2013 Çarşamba

Bırak ömrümü akışına, ne hali varsa görsün..

Bazen hevesle gider o kitabı ararsın, bulursun hayatında en hızlı aldığın kitaptır..
Satırlarında arayacagın sey coktur, belki kalbine düğümlenenleri orada bulma umudunu taşırsın..
Çünkü tavsiye sağlamdır,o çok bilmiş demiştir ne de olsa..hızla kasaya gider ve artık o kitaba kavusur hızla çıkar kitapçıdan bir tevafuğa daha şahit olur sonra...
Yolunu değiştirir kafası karışır çünkü..peşinden gelende nedir böyle onca şey sen kaçtıkca tevafuk adıyla önündedir..yutkunursun sadece..
Müslüman olmanın en güzel yanını bir kez daha hissedersin, çünkü kabullenmelisin..
Öyle gizem sır soramazsın sorgularsan aklı durur akışına bırakman gerekir..

Bir an söylenen bir cümle bir başkasını duasının karşılığı olabilir..
Bu da onun Rabbinin dualarına verdiği cevabtır, şahit olur acaba der bu mu?
Ona göre zamanlama şuna göre tesadüf ve biz inananların tabiriyle tevafuk...
Ahh garip şeyler oluyor be blog
Kafam karışık,kırgın
Herşeyi tuhaflaştıran ben miyim,abartan, filmleştiren..
Biliyorum cok klişe olcak ama şu yaşadıklarımı   filmi cekilse ahh..
Benim gözler normal çalışmıyor sanki..
Kendimi çoğu kez bir sinemayı kayda alan bir kamera gibi hissediyorum..
Gözlerim bana ne numaralar yapıyor bir bilseniz..
Herşey beyaz perdelere özgü değilmiş
Sinema misali bir ömrün ve kameralı gözlerin varsa o filmin tam içinde yaşarsın


Sonra ümit edersin ve bok gibi ortada kalırsın
Kimse seni,kalbindeki asla tam bilemez..
Oysa onlar sana kefil olmaya pek heveslidir!
Olma kardeşim olma!!!Bırak ömrümü akışına ne hali varsa görsün
Ve son olarak; Allah benim müstakımı versin..

not:b*k dedim özür dilerim blog, bu aralar iyi bir kız değilim :( ve şu an çantamda koca bir cips paketi ve büyük eticin var onlara bile elimi sürmedim,tehlikenin farkında mısın?

Hiç yorum yok: