25 Mart 2013 Pazartesi

MECNUN'U OLMAYAN BİR LEYLA'YIM BEN

puufff! :(( bugünü hiç sevmedim blog! güzel başlamadım ki güzel olsun..
evdeyim şimdi okula gitmedim;oysa şimdi okulda olmam gerekirdi en önemli derslerin oldugu gün bugün..peki ben nerdeyim evde!!! Aferin bana aferin benden bir halt olmaz biri benim aklımı başıma getirsin artık :(

Sabah çok fena bir rüya mı desem yok kabus daha uygun olur cok fena şeyler gördüm Allah hayıra cıkarsın. Hayatım altüst olmus öyle cok sey degişmişti ki, babam hastaydı falan cok korktum ne karmasıktı öyle.. Rüyanın etkisinden çıkamadım, üzerine yol arkadaşımdan da 'ben bugün okula gitmeyecegim'mesajı alınca dedimki ilk derse gitmeyeyim ikinciye girerim..Yatakta döndüm durdum, rüya mala çevirdi beni sonra kalktım   kahvaltı yaptım rahat rahaaat.. dersin ödevini dün gecenin bir yarısı yaptım ama bikaç eksik vardı, onları yapayım dedim yaptım da neyse vakit geldi giyinip hazırlancam tam dosyamı toplarken hocanın ödev olarak verdiği fotokopiyle gözgöze geldim.. Ben de diyorum bi eksiklik var bu adam daha cok vermiştir megerse Leyla ben o kagıdı unuttum,tonla iş var, yapmadan gitsem hoca cok sinirli sınıfta terör estiriyor bu aralar..Hay ben böyle işin deyip bıraktım, gitmiycem diğer derse de..
Leyla'yım ben Leyla Mecnun'u olmayan bir Leyla..
Bahar mı çarptı beni; ay aşık da değilim
Çok kızdım bugün kendime çokk ,devamsızlıklar aldı başını gidiyor..
Hayır bir Mecnunum olsa anlayış göstercem kendime,ondandır falan diycem ama neye yorayım ki şimdi bu şapşallıklarımı..



1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bizimle havalar oynuyor sanırım. Hava durmuna göre ruh hallerine bürünüyoruz :)