5 Eylül 2013 Perşembe

DOST KAZIĞI

Kırgınlığını anlamasın diye cümlelerine dikkat edersin peki ya  yüz ifadeni, bakışlarını ne yapacaksın? 

Rol yapmak oldugum gibi olamamak en nefret ettiğim şeydir.. Dilediğim gibi davranamadım zaman sayılıdır ama buna ragmen kesinlikle bana göre degil.. gönlümdeki neyse dilimde de amelimde de o vardır.. ama şimdi öyle bir ateş düştü ki içime gönlümü kıranlara bunu izah etmeye kelime yok..

büyüdüm bu yıl.. hiç olmaz dediğim beni üzmez dediğim insan Ebubekir misali sadık dostum dediği dostunun gönlünü nasıl kıyar gecermiş bunu da gördüm. mesele benim fıtratıma öyle uzakki dilime alasım yok lakin ben demedikçe de derdimi nasıl anlasın?hiç farkında bile değil, farkettir allahım kırgınlımı koy kalbine diye dua ediyorum.. farketmediği yetmezmiş gibi aylardı arayıp sormadıgım için tribin alasını atıyor utanmadan.. Evet aramadım sormadım ne seni ne de diğerlerini çünkü kontör yüklemedim tatil boyunca smsim olmadı, olsa da büyük çogunlugu çöpe gidiyordu çünkü artık ergenler gibi mesajlaşmayı sevmiyorum ve daha önemlisi kafa dinledim :) ben aramayınca aramayanlar için neden ayda en az 20tlmi harcayayım zaten tatilde hep ailemleyim acil bir iş olsa onlardan ulaşabilirim.  

bazen sarılmak en büyük nimetmiş, tuttugun eli bırakmamak sadık olabilmek.. her kim olursa olsun asla ihanet etmemek en büyük erdemmiş.. sen şimdi meşgulsün ya hani anlamazsın beni..evde ordan oraya zıplayan kız senin nazarında şakayı bile anlamaz çünkü sen utanmadan cok hassas bir mevzuda şaka(!)yaptın hem de 1 yıl,365gün,8760 saat...

bunları yazarken cekiniyorum insanların içini karartan bir kız değilde umut aşılayan mutlu eden biri olmak istiyorum ama sorun şu ki mutluyken klavyede olamayı tercih etmiyorum ben..

şimdi ne yapmalıyım bilmiyorum okulun acılmasına 11gün var,5.kez başlagıca doğru giderken yine ne bekliyor beni ve dahası gönlümü kıran yakın oldugum kişilere tavrım ne olacak.. en büyük hata beni tanımayan ve asla yakınım olmayı haketmeyenlere güvenmemmiş.. 

Allahım ne olur bana gercekten coook sevdiğin, doğru yolda olan, insan degerini bile hayırlı salih kullarını cıkar karsıma.. senin dostlarını dost eyle bana.. AMİN

Hiç yorum yok: