3 Şubat 2013 Pazar

SİNEMA GÜNCEM 1 --- Yerli Güncel Sinema



Son haftalarda kendime film ve kitap listeleri hazırladım. Kitap konusunda pek ısınamadım yavaş yavaş eski tempomu bulacagım insallah şimdi izlediğim filmlerden bahsetmek istiyorum. Belki çoğunuz izlemiştir çok önce ya da popüler oldugu için olsun benim yorumlarımı da okuyun bakalım aynı şeyleri mi hissetmişiz değil mi? :) Oturup senaryolarını yazmayacagım size sadece bana ne hissettirdiklerini ne düşündüklerinden bahsetmek istiyorum.Bu yazım oldukça uzun şimdiden uyarayım sonuna kadar okuyan olur mu bilmem ama maksat arşivimde olsun olur da merak eden olursa bu deli kızın gözünden sinema dünyasını görsün :)
Yazım uzun oldugu için iki part şeklinde yayınlıyorum.
Serinin 2.yazısı için buraya tıklamanız yeterli :)

O halde başlayabiliriz izlediğim filmlerin şunlardır:
*Celal ile Ceren
*Uzun Hikaye
*Cem Yılmaz Fundamental
*Taar zamenn per-Her Çocuk Özeldir
*3 İdiot 
*Ghaniji




Günümüz gençliğinin uzatmalı sevgililerini anlatıldığı ama Recep İvedik'in yanında sönük kaldıgını söylemeden gecemiycem. Bazı filmler sinemada izlenmelidir bu öyle bir film değildi, gitmediyseniz takmayın derim elbet tvye düşüyor Şahan'ın filmleri :))











Uzun hikaye son yıllarda izlediğim en iyi  filmdi kesinlikle. Film hakkında
hiçbişey bilmeden gittim ve çok şaşırdım bu kadar iyi olmasını beklemiyordum.Kenan aşmış kendini maşallah diyelim :)  o balonlu sahne mükemmel en büyük hayalim balonda ucmak, çocukken hep rüyalarıma girerdi bambaşka ülkelere uçardım balonla..kekten pastadan yapılmı yollardan gecerdim :) Kendimden çook sey buldum bambaska bir dünyası var :) Trene hiç binmediğimi farkettim belki bir gün nasip olur :)







 Cem Yılmaz'ın esprilerinin 3/1'ini anlayamadım efendim, salondaki erkeklerin adeta anırarak gülmesinden anladığım kadarıyla cinsel konulara bilhassa erkeklerin cinselliğine vurgu yapan esprilerdi. Bayagı bilgiğin anırıp koltuktan gülerken hoplayan çocuklar gördüm ya :D
 Tamam sen dizüstü stand-up yapıyorsun ama biraz daha naif olunabilir bu kadar da olmaz ama dedirtiyor.. Hele bi de sevgilisyle gelenler vardı ya, oğlan kızın elini tutmuş başını omzuna koymuş en mahrem durumlarını anlatıyor cocuk bi yandan anırıyor gülmekten :) Fena ne deyim, kızın yerinde olmayı istemezdim, kendi cinsimizle izlemek daha rahat olur böyle filmleri :) Sevgilinle gideceksen romantik filmlere git sosyal içerikli filmlere git  kardeşim.


 




Sinema yazılarım tek parcada yazacaktım fakat böylesi daha kolay okunur diye düşündüm sizlere eziyet etmemek adına :D 
Olmadı bu bana yetmedi, ne yani sen sadece yerli mi izliyorsun dünyaya açıl diyenlerini duyar gibiyim :) O halde sizleri Dünya'nın en güzel,samimi büyülü penceresi olan doğu filmleri yazıma alalım :) Doğu filmleri ve Aamir Khan yazım için burayı tıklamanız yeterli :) keyifli okumalar  :)


Hiç yorum yok: