9 Şubat 2013 Cumartesi

YÜZLEŞME VAKTİ!

Hani demiştim ya bir önceki yazımda bir hesaplaşma içindeyim diye! Aslında acı çekiyorum iliklerime kadar pişmanlık yaşıyorum ama dayanmaya mecburum. Bunu şimdi yaşamam gerek ve sonra dimdik ayağa kalkıp gerçek pırıl pırıl gercekten olması gerekenlere tertemiz sayfa acıyorum bunu içinde silmek gerek bazı şeyle ve an YÜZLEŞME VAKTİ!

Acıyor ruhum acıyor diyerek küçük emrah bloG yazsa nasıl bişey olurdu bunun tasviri olmak istemiyorum ama yazmak istiyorum sıkılıyorum.. Umarım değer ve daha kötü olmam..

 O kişisel kitaplarımda okudugum seyin bilinçaltıma yerleşmesinin sonucu ortaya çıkıyor sanırım.

Günler geçtikçe kırgın oldugum şeylere dönüp hesaplaşıyorum korku var evet cok cekiniyorum ama ruhumu huzura kavusturmak için yapmalıyım gibi hissediyorum.. Büyük bir değişimin içindeyim sanırım..

Hiç yorum yok: