11 Eylül 2014 Perşembe

İÇ BOŞALTMACA..

Meraba blog nasılsın?
Ben günlerdir ne kimseyi okudum ne de buraya yazdım..
Geldim şimdi, atarlandım sinirlendim,boşaltamam gerek sinirimi,zaten bu blogda baska işe yaramıyor,benim için iç boşaltmaca oldu burası,hazırsan başlayım mı??


Hani öğretmen olmak istiyorum ya, hani pırıl pırıl öğrencilerim olacak ya, ben onlara ışık olacagım ya,öğretmenim diyecekler bana, aileleri hocanım diyecek ya, onlara öğrettikce mutlu olcam ya,ilerde haberlerini aldıkca cok ama cok sevincem ya, onlar benim kapanmayan amel defterim olacak ya hani,agzımıza etti bu Milli Eğitim,TBMM,RESMİ GAZETE VE SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZ agzımıza....!!!

Tam bir aydır hergün yeni bir haber ,duyum atraksiyon ile yaşamak, hayallerine bukadar yaklaşmışken ülkenin en tepesinden en alt tabaksının da dalga gectiği caanım öğretmenelrin şu 2014atamalar(gerceklEsemedi) ne cektiğini bir bilseniz.. ben ülkemi seven,öğretmen olmak için can atan, insanlara güvenen,güvenmeye çalışan bir öğretmen adayıyken söver oldum dünyaya da bu düzene de...

Bir öğretmen günlerce twiterda senini duyurmak için etkinliklere kayılıp gece de 200 300twit atar mı?
Bir öğretmen sabahlara kadar Meclis tvyi izle mi?
Bir öğretmen Resmi gazeteyi böyle bekler mi?
Bir öğretmen yetkililerden hiçbir acıklama yapılmadıgı için  ne idüğü belirsiz sacma salak o memur haber sitelerini takip eder mi?

en son bugün bütün ajanslarda bültenlerde kontenjan acıklancak dediler,,,dört bir yandan haber geldi gözün aydın diye, ama ne oldu gecenin 2sine kadar dokuz dogurdu 323bin öğretmen ve ailesi..
,yine hüsrann,,yine iş bilmeyen adamlar, yine umut tacirliği, yine umut sacması gerekirken kalbinde inancı sönmeye mahkum edilmiş yepyeni öğretmenler..

hatırlarsanız 2010 öğretmen atamaları da hizmet aşıgı paraleliler tarafından sorular çalınmış ve taa kasımda atama olmusut,,,ozamanları yasayan abilerimizi ne diyor biliyor musunuz? bu yıl cekilen çile 2010dakini gecti..Hani kabus görürüz ya,çıkış yolu ararız,bir ışık,bir kapı,ama dardır, karanlıktır bunalırsın yolunu bulamazsın..Öğretmen atamaları aynen bu!.


YAZIK DEĞİL Mİ?
 NE ÜMİTLERLE BEKLİYORUZZ..ÜMİTLERİMİZ KIRILIYOR ARTIK SABRIMIZ TAŞIYOR....

2014 benim için inanılmaz bir yıl oldu..bütün bildiklerimin tepetaklak oldugu,inandıgım her kapının ardının zannettiğim gibi olmadıgı,iyi dediğim herseyin pisliğinin gözüme sokuldugu bir yıl oldu...meclis tvyi izlemek de apayrı bir tecrübeysi,vekilleri gördükten sonra acıdım halime,halimize....yazık güzel ülkeme,siyaset ugruna ne canlar yanacak daha?torba yasasında öğretmenin,somada sehit madencinin işi neydi?
Vallahi yarın seçim olsa oyum kime olur bilemiyorum..öyle karışık öyle zor ki.
Muhalefet afederseniz kıçını toplayamıyor,ülkemizde malesef rekabet yok,arz olmayınca talep de olamıyor,iktidar kimden cekinsin ki, ya da iktidar niye daha iiyi olayım desin ki?nasıl olsa muhalefet uyuyor...

off zormuş be büyümek...küçükken tek derdim patatesin en kızarmışını yemek,yeni çıkan şarkıyı kuzeninden önce dinleyi ezberlemekti..

Çok istiyorum nan öğretmen olmayı,ama bugün ama yarın hayırlısı neyse o olsun ama gönlümdeki belli,,,ALLAH utanırdımasın ama daha fazla,artık kimse öğretmenleri sınamasın...

Öğretmene yapılan hakeret geleceginize yapılan hakarettir.
ülkem için aydınlık günler diliyorum,istiyorum ama korkuyorum da...
bana bazı kapılar kapndı biliyorum..cok da kırıldım..
bari bu kapıyı kapatma ALLAHım bari bu kapıyı kapatma..

bu yazıyı okuyan herkesden dua istiyorum,sabır için hayır için...
                                                                           
                                                                                               çiçeklerini bekleyen bir öğretmen.





4 yorum:

deeptone dedi ki...

hadi sabır sabır yaa.

sule m dedi ki...

Allah yardimciniz olsun.Insaallah biran once huzura kavusursunuz.

deeptone dedi ki...

heey bak son yazımda sen varsın yaaa :)))



bi de, bak yandaki izleyiciler gadgetı için, kavanozdaki beyin (sessiz gemi) arkadaşımıza git, onun ocak ya da şubat yazısında bunun çözümü var, çok kolay, düzeltsene yaa :)

deeptone dedi ki...

ee yazsana bi yazı okuyim kiiiii neler olduuuu. kutlarım kiiiiii :)