12 Mayıs 2014 Pazartesi

BU BLOGDA MEZUNİYET VAR! *_*

Yarın bu kızın mezuniyet töreni var....
5 yılın acısını kepimi hunharca atarak almak istiyorum..

Altı üstü bir tören ve bikaç kare fotoğraf için neler yaşadım neler..
Zormuş bu işler ya..çok ters gidiyor herşey! Bir mezuniyet buysa ben düğün nişan telaşlarını tehayyül dahi edemiyorum O_O
,insanları aileni memnun etmek,
Cimri ve ultra fakir okulumuzun verdiği toz bezinden hallice kep,cübbe torbasından en saglam, en az bol kebi cübbeyi  bulmak.. :) o okul bknz.gazi üniversitesi
 özenle aldıgın eteğine arkadaşının ojesinin dökülmesi,
 annenin çagır onu da ayıp olur dediğine, babanın gürleyerek bu düğün mü ne milleti çağırıyorsun laflarını işitmek... [ hayatınızda görüp görebilceginiz,kalabalıktan nefret eden, şaaşadan hiç hazetmeyen ben (!) insanları mezuniyet
törenime davet ediyorum.. ailemle aynı şehirde üniversite okumasaydım böyle olmazdı aa dostlar, yarım saatlik bir şey için insdanları yormaya cekiniyorum ama bu hala,teyze ,kuzen tayfası pek bi istekli...gelin anasını satayım,miss gibi sabah uykunuzu bölüp,hunharca kep atışlarımı izleyin! güzel fotoğraf cekmeyeni,çirkin cekenleri rektörlükten atarım! :P  ]

süslenip püslenip bir güzel hazırlandıgın bir günün Ankarada hiç olmadıgı kadar yağmur yağması, güzelim elbiselerinin çamurla karışık su olması,ve nihayet insafa gelen fotoğrafcının rektörlük cekimlerimizi ertelemesi...
diploma notuna göre hazırlanan giriş listesinin son günde türlü zıttırık nedenlerden (sevgili,kanka vs) altüst olup sonlara doğru cıkacak olmak..
bölümün ağa babası hocalarımın törene katılamayacak olması.. :((((

dua edin: ayağım takılıp düşmeyim sahnede... :))
adımı anons ettiklerinde saniyeleri tuturup zamanında cıkayım sahneye... :)
temsili diplomamı veren hocam tokalamasın benlen... leyse caiz! :)
eşarbım çabuk olsun, düzgün dursun,hiç bozulmasın..:)
gelmemesi muhtemelen olan hocalarımızda bi zahmet 5 yıllık öğrencilerinin törenine katılsın.. :)
ojeli kızlar ojelerine sahip çıksın. :)
aylaynırım eşit ve düzgün cekeyim.. :)
en mühimi güzel hatırlacak güzel anılarım olsun.......

4 yorum:

CembeK dedi ki...

Tebriklerr :) Bütün duaların dileklerin için kocaman bir amin ^^ Herşey gönlünce olsun inşallah :)

Kelebenk dedi ki...

Hayırlı olsunn :)

morumsubalon dedi ki...

tebrikler, gözün aydın olsun (:

Nil'in Melikesi dedi ki...

cembek:allah razı olsun ^_^ cok tesekkür ederim :)))

kelebenk: *_*tesekkür ederim :)

morumsunbalon: tesekkürler :))