5 Temmuz 2013 Cuma

EN BAŞA DÖNDÜM YİNE..

Selam millet! Keske telefondan yazabilsem emin olun daha cok yazı girerdim buraya..Ama kısmet napalım :)) Laptabı actıgım sürece huzurlarınızdayım efenim :)

an itibariyle başım öyle ağrıyor ki... Bazı belirsiklerden dolayı mı yoksa cereyan falan mı bilmiyorum.......


Finalleri verdim sonuclar 2 dersim dısında cok güzeldi. O iki ders dc geldi yükseltmek için büte gircem. Aslında ortalamadan geciyorum ama yine de cokda  başarılı olmayan şu öğrenim hayatımı bitirmeye 1 yıl kala ortalamam daha fazla düşmesin. 50 almışım bi de ya! hayret bu hocalar en iyi beklediklerim nasıl böyle gelmis ? neyse ki dc gelmiş büt hakkımı kullanıp yükseltecegim :) Biri bu pazartesi diğeri de çarşamba günü :)) Malum rahmet ayı Ramazan da geliyorrrr! Pazartesi oruç degiliz ama çarşamba günü umarım sınav sıcaklar ve oruç zorlamaz beni :))) Dua edin bana..


Arkadaşlarım girme ugrasma bu sıcakta ramazanda,zaten gecmişsin diyorlar.. Aman ben 50den yüksek alacagıma eminim, ve 70 80 alırsam dönem ortalamam 0.40oranında artıyor ki asla az degil bu oran!


Şimdiye kadar çok düşünmedim ortalamamı ama artık yapabilcegimin en iyisini yapmaya calısıyorum. Mezuniyete 1 yılım kaldı, son sınıfım artık. Azıcık kendimi tanıyorsam ben boş kalmam illa ki bir ugras bulurum olaki yüksek lisans düşünürsem ortalamam iyi olsun diyorum..


Gecenlerde burda bir yazımda kpss kursu araştırıyordum bildiğiniz gibi..Çok düşünmenin fayda vermediği beni gercekten bunalttığını, aslında bu kursların bircogunun aynı oldugu kanısına vardım. Boş kaldıkça her mecradan  araştırdım, sosyal ağlar forumlar gibi..  Bi ara hem sınavlar hem bu karar cok gerdi beni..Kurs herşey degil ama motivasyonumun bozulmaması için aslında hersey,öss hazırlıgında dersanede yasadıgım sıkıntıları düşünürsek... Neyse 4çocuklu birailenin ferdi olarak hem kesemize hem gönlüme göre bir yer buldum nihayet! Üstelik tanıdık bir hocam cıktı orda ve taa nisanda yazılanlara göre 300tl dahaaz bir fiyata kaydoldum :) Vatana millete hayırlı olsun!!!!!  :)))


Haftaiçi okul +staj, haftasonu dersane nasıl olacak bilmiyorum.. Ama bir yıl daha ertelemek istemedim hayallerimi.. Değiştirmek istiyorum, başarabildigimi görmek istiyorum, çok sıkılıyorum blog.. Kocaman kız oldum ve babamın elinden tutup dersaneye kaydolmak..pazarlık yapmak.. maddi durumları düşünmek.. ve o an yerin dibinini dibine girmeyi çok isterdim..



Şimdi sabretmeliyim.. Ömrümün geri kalanı için..
Artıkhayallerime kavuşmak için..
Kimseye yük olmamak için
Nefes almak için ve yaşamak için..
Bir kpss degil bunun alesi varmış, ydssi varmış bir de..
Hayatım/ız ABCDE şıklarının yanına iliştirilmiş...
Ahh zor geliyor be blog...!
Başa döndüm sanki, hiç 4 yıldır okumamış gibi
En başa döndüm yine....

2 yorum:

Bir İnce Ses dedi ki...

DC'den büte girmek nedir arkadaş ya.. Nası bi kafa yapısı bu.. temiz temiz geçmişsin daha derdin ne ? :)

Nil'in Melikesi dedi ki...

bis: ahaha :)tamamen kaşınıyorum di mi? ama degdi valla 50 aldıgım derslerden birinden 90 diğerinden 98 aldım naaber? :p