8 Aralık 2012 Cumartesi

KAFAMDA FADİMENİN DÜĞÜNÜ VAR! :)

Selamm herkese..En son yazdıgımdanbu zamana sanırım 2 hafta kadar gecti. Depresif şeyler yazmamak adına hiç birşey yazmak istemedim.Sonuçlanmasını bekledim ve yanımda olan mesaj, mail ve yorumlarla güzel dileklerini eksik etmeyen herkese teşekkür ederim. Şu anda herşey yolunda annem iyi büyük bir hastanede tekrar tahliller yapıldı evet cok iyi çıkmadı ama çok fenan da degil. Şimdilik.. İlaç tedavisi başladı umarım işe yarar hastanede kalmasına gerek kalmaz.. Neyse daha fazla bunları konuşmak istemiyorum, gecenki yazım ihtimallerin bile insanı ne kadar üzebilceginin bir resmiydi, Allah kaldıramayacagımız bir yük vermesin sevdiklerim yanımda olsun...
.....................................................................................................................

Vizelerimi atlattım çok parlak gecmedi, herzamanki ben işte finallerde ciddi bir performansa ihtiyacım var.. Yaz okulunun verdigi yorgunlukla miskin başladım, gidesim gelmedi, ve hep o sebep işte...
.........................................................................................................................

* Blogun bu yeni halinden nefret ediyoruuum! 1. telden bakılmıyor bu yeni arayüzle ve bilgisayarımı da her zaman acmıyorum acsam da bloga gircek fırsatınm olmuyor kopuyorum burdan :( Vee artık takip ettiklerimi kumanda panelinde herkesi göremiyorum evet izliyor görünüyorum ama en güncel 5 bloger yazınından sonra devamını tıkladıgımda yükleniyor zımbırtısı geliyor gerisi yok! Deli oluyorumm biri el atlmalı artıkk..

* Tuvalete yanlış girme korkum var ya erkeklerin tuvaletine girersem diye :) hmm itiraf ediyorum tuvalete girince kadınlara ait seyler görünce rahatlıyorum :))) İğrenc ama güven bazen sacma seylerle elde edilebiliyormus :))

* Günleri karıştırıyorum :) Perşembe gününde oldugumu pazar arabasını  cekerek giden teyze görünce persembeymiş bugun diyorum :)

*Son günlerimin şarkısı! Belki birgün uslanırsın gönüüüüülll...............................................................

*İnsanları anlayamıyorum ah güncem ah... Sınıf arkadaşlar, kızlar , kaprisleri, yeni sevgilileri, sonra yine kaprisleri, entrikalar...ÇOK düşündüm az vakit değil hepsiyle 4 yıllık gecmişimiz var kimin ne oldugu ortada neden pollanna olup mallıklarına, arkadan konusulmasına tahammül ediyorum ki anasını satim bıraktım gitti artık! Sevdiğim, güvendiğim 3 kişi var dostum diyebilcegim 2 kişi ötekilerinin canı cehenneme! Bu ne la anaokulu üniversite adam olun la biraz!  ( bak agzımı bile bozuyorlar hiç yakışıyor mu benim gibi cici kıza :))
*Her selam verdiğimi dostum sanıyorlar! Ya hu eşşek kadar olduk aynı sınıftayız profesyonel olmak lazım,herkese selam veririm, muhabbet ederim o muhabbetler herkes dostum oldugunu göstermez..Ben 3 kişi dısında kimse beni bilmez sonra o muhabbet ettiklerinin yaptıkları bak kanka böyle yapmış demiyorlarmı rahatsız oluyorum. Acayip insanlarla anılmak istemiyorum ama onlar acayip diye konusmayacagım anlamaına gelmiyor değil mi? Hani büyüdük ya biz, hani yaşıtlarımız cocuk yapıp ev gecindiryor biz hala burda koca kızlar birbirini idare edemiyor malesef.. Grupca hareket etmeyi de dogru bulmuyorum bana kibirlenmek insan ayırmak gibi geliyor. Ama herkesle konusuyorsam seviyem bellidir beni bilmez.. uff anlatamıyorum, beni anlayan bana yeter :))

*Güzel şeyler istiyorum en büyük hayalim alnımda iyi mezun olup işime başlamak.. Mezun olup okullarına atanan arkadaşları gördükçe içim gidiyor hayırlısıyla bana da nasip et ya Rab! :))

*Bu arada arkadaşlarım  niyeti bozmus beni biriyle tanıstırmak istiyorlar ama olmaz ben istemem öyle yaa :( Seksenlerdeki Nazlı gibi adamın karşına geçip '' Merhaba ben ansiklopedia, 23 yaşımdayım doğurganım'' mı deyim? :))) 

Uzun süre yazamayınca yazasımda gelmeyice aklıma geleni yazdım ne anladınız bilmiyorum ama gelecege düştüm notlarımı :) öpüyorum hepinizi..


2 yorum:

men de boor dedi ki...

geçmiş olsun. her şey tamam da kafama bi soru takıldı. fadime kim? :P

ansiklopedia dedi ki...

men de boor: aa! fadimeyi nasıl tanımazsın :D