23 Aralık 2012 Pazar

23'e 7 Kala..!!! :)

SELAAMM kaçak blogcu geldi haanım :) çok ihmal ettim burayı, çok mesgulum ya hani, mühim işler peşindeyim.. Herşeye heryere yetiştim bir bura kaldı diyebilmeyi çok isterdim..

Koptum işte yetişemiyorum dünyaya, gaflet çökmüş üstüme, geç kalıyorum, gec başlayıp gece yarıları kafamda intihar senaryolarını izliyorum sonra.. yine gec kaldın diiyorum kendime elim boş gitmeyim diye sabahlıyorum ama ben bildiğiniz yaslandım.. gözaltlarım ahh ele vermeyin şu tembelliğimi sıkışıp şıkışıp sabahladıgım.. ben ne kaldı şurda ayın 30una? 22 yıllık ömrümü ele vermesen ne olurdu haa ne olurdu??? Ve  ben daha bişey yaşamadım ama 22 yaşındayım yaptım bitti dediğim tek şey yok mor+ çizgileri oturmaya başlamış gözlerim var.. Acaba doğuştan mı vardı bu çizgiler ben gözlüğü atınca mı gördüm bilmiyorum.. İşe yarar düzgün bir krem söyleyin bana.. Pure beauty'ninkini kullanıyorum ama nemlendiryor sadece baska numarası yok..


BB Kremler her tarafı sarmış durumda ben de bikaç tanesini elledim kokladım lakin almak için karar veremedim. TBS bb cream mi yoksa Pure beauty bb cream mi karar veremedim kız olmak zor :)


7 gün sonra 23 oluyorum demiştim değil mi blogcum? :) bütün bunlar onun karın agrısı..



2 yorum:

Unknown dedi ki...

yardımcı olmak isterdim ama hiç krem bilmiyorum..ben yorgun gözlerimi salatalıkla dinlendiriyorum çok iyi geliyor canladırıyor gerçekten..

Nil'in Melikesi dedi ki...

ceyda: üseniyorum gözümde bişey tutmaya sırf göz maskesi aldım cok zor ya gözümü kapatınca korkuyorum :)