24 Ocak 2014 Cuma

KAÇMALARA ALIŞIK BİRİ İÇİN KALMAK NEDİR BİLİR MİSİN?

Kaçmalara alışık biri için kalmak nedir bilir misin?
Ardına bakmadan kaçmayı,kestirip atmayı,bırak bukadar ilerlemeyi sözünü dahi ettirmeden topuklayan biri için şimdi kalmak, kalakalmak ve kaderini hissetmek ne karmaşık duygu yarabbim!
Boynumda doğum günü hediyem,masamda kırmızı gülüm..herşey şeffaf,aleni..yo dostum yoo bunlar benim alışık olduğum haller değil.. Tamam şımarıklık etmenin alemi yok..Mutluyum lakin karmakarışığım.. :/ 
Korkuyorum ve onun burnundan getiriyorum.. Çünkü nasıl davranacağımı bilmiyorum..çok utanıyorum :/
Çook meşgul bide. ne bileyim yani  bukadar mesgul olcagını..normal bir işi yok beyefendinin,böyle enteresan, ultra resmi,geniş ışıltılı koridorlar, heryerde korumalar ve kimlikle girilen binalar... nerdeyse bir kortej halinde ofisine gittim,odasında yoktu meşguldü beyimiz..baktım inceledim biraz etrafı,sıkıldım biraz masasına göz attım,bir sürü dosyalar ve önümüzde ki haftanın gündemini 1hafta önceden öğrendim!gündemin önceden öğrenebilcegin bol koşuşturmalı bi iş demek,senin ihmal edilmen demek! Sabahın 'günaydınsız; akşamın 'iyi akşamlarsız geçmesi demek.. Her hanımefendi gibi ilgi istiyorum lakin bu işiyle biraz zor.. Aslında uygunken vakti varken herşey güzel peri masalı gibi.. 

Annem biliyor;babama iise henüz cesaret edemedim.. :(( korkuyorum çünkü onunla bu konuları hiç açmadık ve ben biz hep okudugumuz için bu işler bizde hiç konuşılmadı.. Yakında buralarda bir fırtınaa kopacak;hem de ne fırtına! :(( hani Avarupa yakası dizisnde hümeyra bagırınca yastıklar perdeler uçuşuyordu ya işte babama anlatma hali gözümğn önüne gelince aynen o sahne canlanıyor :(herseye hemen hayır diyen,onaylamayan,hiç bir kararımda arkamda olmayan babama bu durumu nasıl izah edeceğim bilmiyorum :(( dua edin dostlarım,biraz taktik verin napacam ben bunlarla?  biri işkolik,diğeri dediğim dedik..hayatımdaki erkeklerle başım dertte.. Aman kaderimse elbet olur herşey,Allah ol derse olur..ve o benim kaderim..
Ha bi de daha yakın arkadaslarıma da söylemedim yaa ben niye bu kadar utanıyoruuuum ://

bi de ne biçim okuyucusunuz ya hu? biriniz de demiyor ' bre leyla sen hani kpssye hazırlanıyordun,öğretmen olmak istiyordun?' 
:( cık cık cık! hiç yakıştıramadım size,insan bir hatırlatır. Ben kpssye çalışmıyorum ve feci vicdan azabım var.Biri beni dürtsün,silkelesin bişey yapsın! ://

not:gece gece içi sıkılan kızı iç dökmelerini okudunuz!kıymetli yorumlarınızı gördüm lakin sakin kafayla inşallah yarın hepinize dönecegim *_*

4 yorum:

çalıkuşu dedi ki...

her şey yoluna girer, sıkma canını. baban da kızmaz ki, babalar öyledir, kızlarını korurlar, hemen kabullenemezler.

kpss'ye neden çalışmıyorsun ki? tamamen mi bıraktın?

morumsubalon dedi ki...

seviyorum böyle heycanları okumayı, umarım her şey gönlünce olur (:

hayalotobusu meral dedi ki...

problemler yaşansa bile herşey yoluna girer inşallah, sen sadece sabret :) hem bırak önce annen alttan alttan bi hissettirsin babana, direkt anlatmayın adama, kız babasının zoruna gider :))
kpss'yi de boşlama sakın, öğretmen olmak istiyordun, arkasında dur :)
not: en yakın arkadaşlarının çok pis trip atacağının farkındasındır umarım, en azından ben olsam yapardım :)

Nil'in Melikesi dedi ki...

biliyorum yorumlarınıza cevap yazmak için çook geciktim.. özür dilerim yasadıgım son travmadan sonra cevap yazabilcek halde değildim,sizi seviyorum dua edin bana..