12 Nisan 2013 Cuma

BU DA BÖYLE BİR HİKAYE..

Anlatmak istediğim öyle cok sey var ki.. şu 2 haftada ömrümden benden canımdan neler değişitridi neler aldı götürdü neler kattı bana bir bilseniz.. Bir anda tepetaklak olabiyormus insan, bir anda ummadıgın bir dünyanın kapısını arayabiliyormus..
Ben 5 yıldır hastane yüzü görmedim deyip, hastanelerden cıkmak bilmiyormus.. altı üstü bir kan aldıracakken bayılıp, kafasını fena carpıp hastanede gözetim altında olabiyormus, vitamin+ alerji için günde tam 3 iğne olmak üzere 5 günde 15 iğne vurulmuş totonun üstünde yaşamak onunla namaza eğilmenin zorlugunu yaşayabiliyormussun..
Bir sıkımlık canım varmıs, toparlanamadım günlerdir.. İğneler bagısıklık sistemimi baskılayan etkisi var, malum hepinizin rahatlıkla yediği çikolata ve kola vb seylere acayip tepkiler veren bünyemi zapteden o yakıcı iğneler şimdi beni diğer rahatsızlıklara da acık hale getirdi.. Tam iğnelerim bitti dedim bu sefer agır grip geldi buldu beni.. Sabah aksam acilde iğne olmak için gördüğüm sırada beklediğim insan manzaraları bile bana yetti cok sey öğrenmeme..

Güzel haber demiştim ya blog.. Güzel haber falan yokmuş, olmamış, yaşanmamış bile.. Ben şuncacık ömrümde yaşamadım görmedim böyle bişey.. benim bir benzerim, tıpatıpım karşımda, zikri, fikri, insanlığı bir anlatabilsem onca seyi..en tuhafı da namaz anında, kuran okurken akla gelen bir kul olmak bunu ondan duymak cok tuhaf tesiri oldu bende.. kulların sevmiyor beni Rabbim ama biliyorum ki sen ve senin dostların seviyor..İşte bu noktada elim kolum kitleniyor benim.. Ya Rab!Yardım et bırakma ellerimi sabır ver gönlüme..

Bambaşka bir dünyanın kapısını araladım, işittiğim güzel ezgilerden biri de buydu.. işte o şarkı

5 yorum:

Dünden Bugüne dedi ki...

Kullarıda seviyor seni, hatta sen üzülünce üzülüyor. Öyle düşünceler nereden geliyorsa aklına söyle bir daha gelip seni üzmesinler.
İnşallah bir daha hastane yollarına düşmeni gerektiren birşey olmaz.. bununla atlatmış olursun.

Nil'in Melikesi dedi ki...

yasemin: sen gönlü ne güzel bir kulsun öyle, seni yaradana can feda olsun..düşünene degil düşündürene bakmalı ben saskınım bir sinirle yazdım öyle,allah kimseyi düşürmesin hastanelere cok zormus ki benim ki daha hiç bişey öyle niceleri var ki yıllardır hastane kapılarında şifa bekleyen.. Allah yardımcıları olsun. gönlü güzel arkadasım allah senden razı olsun..

Dünden Bugüne dedi ki...

Ne güzel sözler öyle asıl senden Allah razı olsun canım benim :)
Amin, inşallah Allah acil şifalar versin tüm hastalarımıza..

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

geçmiş olsun dileklerim seninle..durur durur da herşey üst üste gelir ya insanın başına birazcık öyle olmuş hasta olmamışsın olmamışsın hepsini birden geçirmişsin.tüm güzellikler senin olsun mutlu ol ve sağlık seninle olsun :)

Nil'in Melikesi dedi ki...

çok tesekkür ederim,amin diyorum bu güzel yorumuna :)