16 Kasım 2012 Cuma

KENDİME..

Aylar sonra ilk defa açıldı ya dilimiz.. ee ben sana ne deyim kader! :)
 Bu muydu yani 2 yıldır olan bu susukunlauk kaçış, köşe kapmaca? Ah benim olmayan sevgili arkadaşım dedim ya ahirette bekle sabret..

Bir sebeple görüşme için ilk yeltenen bendim ve saniyesinde aradın ya beni artık  benim olduguma emin olmak mı yoksa  yoksa onca yılın söylenemeyen sözleri miydi bilmiyorum.. Her zaman ki gibi yardım ettin bana sanki hiç küşmemiş gibi :))


Eve gülüyorum, çünkü rahatladım üstümden bir yük kalktı. :) Hem de ne yük yıllardır içinde tutup söyleyemediklerini söylemek,içindekileri kusmak boşaltmak inanılmaz iyi geldi :) Terapi oldu adeta!

Küs olup kırgın olduklarınızla konuşun, tamam sizi deli gibi kırmıstır ama onca kırgınlığın yanında öyle yıpranıyorsunuz ki.. Zannediyoruz ki ne kadar çok kırılırsak karşımızdakinden o kadar öç alırız, ama aksine en çok sıkıntıyı kendimize yaşatıyoruz..

O benim en kıymetlimi üzmüştü ama bir vesileyle yıllar sonra içimdekileri döktüm ona. O da en az benim kadar kırılmış... Ama kendi yaptığı yanlışların da farkında..

Ayrıca kafam karıştı nasıl yani ya? Resmen cendere içindeyiz, hayat herkesin penceresinden öyle farklı ki.. Bana melek olan bir arkadaşım nasıl birinin gelecegiyle uğraşır? :( Hayat bu kadar karışık olmak zorunda mısın? Tamam yanlış bana yapılmadı ama baskasına yapılsa da o arkadaşımın melek olmasını değiştirir mi? Ya da gerçekten bana da bi yerden vuracak da tetikde mi bekliyor? Emin olamıyorum.Açıkcası kafamı da yoramam çünkü bir kara aldım böyle iki ucu boklu degnek olanlara kafa yormıcam. Ha çok samimi de olmam arkadas olurum dost olmam...

 Bitsin artık valla bitsin....

5 yorum:

men de boor dedi ki...

güya iletişim çağındayız ama bazen arkaşlarımızla olan iletişimsizlikler yüzünden her iki tarafta fazlasıyla üzülebiliyor.

NABRUT dedi ki...

kendi sorunlaın yetmiyor birde başkalrının sorununu yükleniyorsun

ansiklopedia dedi ki...

mende boor: iletişim cagındayız diye onunla görüşemezdim o zaman öyle olması gerekti öyle de oldu ve şimdi görüştük fakat hiç bişey eskisi gibi olmaz işte..

nabrut: ahh be güzelim ne güzel özetlemişsin.. Öyle seyler öğrendim ki buraya bile yazmaya cekinir oldum söylesem yer yerinden oynar.. Şöyle söyleyim ya da sen cok sevdiğin bir dostunun ( mesela Paris'in)baskasının hayatına müdehale edip hayatını kaydırma amacıyla büyük bir kötülük ettiğini duysan ne düşünürdün? Halim budur işte karmakarısık.. Oysa benim dostum dediğim insan sadece bana değil herkese iyi olmalı..Yoksa bana kalben uzaklasıyor samimi gelmiyor..

NABRUT dedi ki...

paris böyle bir sey yapsa bugün ona yapan yarın bana der eyvallah derdim

ansiklopedia dedi ki...

nabrut: işte tam da onu diyorum ben de.. bukadar yakınımdaki biri nasıl böyle yapar, gel de huzursuz olma, farkettirmeden ufaktan uzaklaşmak lazım.. dur bakalım daha neler görecegiz